جلسه آفرگشایی پروژه ساخت مارکیت تجارتی و رهایشی صلاح الدین ایوبی برگزار گردید!

syllab_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۵۹
...............

 

ریاست املاک دولتی وزارت مالیه جلسه آفرگشایی ساخت مارکیت تجارتی و رهایشی صلاح الدین ایوبی واقع گمرک کهنه جلال آباد ولایت ننگرهار در حضور نمایندگان اداره امور و شاروالی کابل و تعدادی زیادی از داوطلبان (مسؤلین شرکت های ساختمانی) در سالن کنفرانس های خیبر این وزارت برگزار نمود.
در این جلسه که با تلاوت آیات از کلام الله مجید آغاز گردید، مولوی عتیق الله کریمی، رئیس املاک مرکزی ریاست عمومی املاک دولتی از شفافیت پروسه به اشتراک کنندگان اطمینان داده گفت، باعث افتخار است که در یک فضای آزاد، با شما برادران مسلمان در چنین پروسه که برای آبادانی افغانستان جمع شده اید اشتراک دارم. وی همچنان افزود که شرکت برنده این داوطلبی باید کارها را با دقت تمام و کیفیت بالا به انجام برساند.
رئیس املاک مرکزی به اشتراک کنندگان خاطر نشان ساخت که جایداد های خالی دولتی در نواحی مختلف وجود دارد که در آینده جهت سرمایه گذاری و ایجاد مارکیت ها و دیگر ساخت و سازها به داوطلبی سپرده خواهد شد. تمامی شرکت ها می توانند به این داوطلبی ها شرکت نموده و با سرمایه گذاری ضمن سهیم شدن به آبادانی و رشد اقتصادی کشور، می توانند به جوانان وطن زمینه کار و اشتغال را فراهم سازند.
گفتنی است که طرح های شرکت های داوطلب این پروژه به کمیته تحلیل و ارزیابی جهت بررسی مؤثریت اقتصادی رفته و بعد از ارزیابی همه جانبه، طرح شرکت که مطابق به اصول و معیارات مندرج شرطنامه ریاست سرمایه گذاری عامه باشد، برنده اعلام خواهد شد.

اعلامیه هاهمه اعلامیه ها

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۲
Background image
شنبه ۱۴۰۲/۷/۲۲ - ۱۵:۲۷
Background image

اطلاعیه ریاست عمومی گمرکات به شرکت های تجارتی و فابریکات صنعتی

بر بنیاد حکم رهبری امارت اسلامی افغانستان تمام شرکت ها مکلف اند تا اموال تجارتی خویش در گمرکات توسط نماینده رسمی طی مراحل نمایند. همچنان بر اساس همین حکم یک نفر میتواند که نماینده سه . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۸:۴۲
Background image

اطلاعیه شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان در رابطه به شارت لیست متقاضیان ۱۳۳ بست

شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان مربوط وزارت مالیه، قبلاً به تعداد (۱۳۳) بست های مختلف خویش را جهت جذب و استخدام افراد مسلکی و مجرب از طریق

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۱:۱
Background image

برنامه های آموزشی در رابطه به مسایل گمرکی برای کارمندان گمرکات ننگرهار و هرات آغاز گردید!

 

طبق پلان تدریسی سال (۱۴۰۳هـ.ش) اکادمی ملی عواید و گمرکات، طی برنامه های آموزشی ساحوی، به منظور آموزش مسایل گمرکی و ارتقای ظرفیت کارمندان گمرکات ننگرهار و هرات، آموزش نظری در زمینه. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۶:۲۶
Background image

کار ساخت مارکیت تجارتی ملت آغاز گردید!


کار ساخت یک ساختمان تجارتی بزرگ و معیاری (ملت مارکیت) در ساحه میرویس میدان (کوته سنگی) شهر کابل با قطع نمودن نوار توسط شماری از مسؤلین وزارت مالیه و شرکت قراردادی خصوصی رسماً آغاز شد.
. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۵:۰
Background image

برنامه آموزشی مدیریت برای (۵۰) تن کارمند ریاست عمومی عواید وزارت مالیه آغاز گردید!



ریاست منابع بشری وزارت مالیه با هماهنگی ریاست عمومی عواید، برنامه آموزشی مدیریت و رهبری را برای (۵۰) تن کارمند ریاست عمومی عواید آغاز نمود.
این برنامه که در تالار جلسات معینیت عواید و. . .

بازگشت به صفحه خبر