سرپرست وزارت مالیه با هیئت همراه شان به ولایت پکتیکا سفر نمود

admin_mof
یکشنبه ۱۴۰۰/۱/۲۲ - ۹:۲۷
خبر

محمد خالد پاینده، سرپرست وزارت مالیه دیروز به منظور ارزیابی فعالیت های گمرک و مستوفیت ولایت پکتیکا که عالم شاه ابراهیمی معین عواید و گمرکات، نذیر کبیری معین پالیسی وزارت مالیه و آمنه احمدی رئیس عمومی گمرکات همراهی می نمود سفر کرد.

در این سفر سرپرست وزارت مالیه نخست با داکتر مجیب الرحمن څمکنی والی ولایت پکتیکا دیدار نمود. بزرگان قومی، تجار ملی و نمایندگان سکتور خصوصی نیز که در این دیدار حضور داشتند مشکلات شان را شریک ساختند. سرپرست وزارت مالیه بعد از استماع مشکلات ایشان وعده سپرد که با در نظر داشت قوانین نافذه و امکانات مالی به مشکلات آنها رسیده گی صورت میگیرد و در ضمن در مورد افزایش عواید ملی، پلان های اینده، دست آورد های وزارت مالیه، ایجاد سهولت ها به سکتور خصوصی و تجار ملی و دیگر مسائل مرتبط بحث و تبادل نظر نمود.

خبر

در ادامه سفر سرپرست وزارت مالیه با هیئت همراه شان به ولسوالی برمل در منطقه انگور اده نزدیک نقطه صفری سفر نمود، راهای رفت آمد قاچاقی به این کشور را ارزیابی نموده و در مورد جلوگیری آن به مسؤلین هدایت داد. همچنان وی پروسه کاری گمرک و مستوفیت این ولایت را ارزیابی نموده، مشکلات کارمندان این ادارات را استماع و در مورد بلند بردن ظرفیت کاری شان به آنها وعده سپرد.

قابل یادآوری است که سرپرست وزارت مالیه به منظور بررسی وضعیت گمرک و مستوفیت های ولایات سفر مینمایند، تا مشکلات تجار ملی و سکتور خصوصی را از نزدیک استماع نموده و به مشکلات آنها رسیدگی صورت گیرد.

اعلامیه هاهمه اعلامیه ها

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۲
Background image
شنبه ۱۴۰۲/۷/۲۲ - ۱۵:۲۷
Background image

اطلاعیه ریاست عمومی گمرکات به شرکت های تجارتی و فابریکات صنعتی

بر بنیاد حکم رهبری امارت اسلامی افغانستان تمام شرکت ها مکلف اند تا اموال تجارتی خویش در گمرکات توسط نماینده رسمی طی مراحل نمایند. همچنان بر اساس همین حکم یک نفر میتواند که نماینده سه . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۸:۴۲
Background image

اطلاعیه شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان در رابطه به شارت لیست متقاضیان ۱۳۳ بست

شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان مربوط وزارت مالیه، قبلاً به تعداد (۱۳۳) بست های مختلف خویش را جهت جذب و استخدام افراد مسلکی و مجرب از طریق

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۵:۳۱
Background image

ریاست عمومی عواید در ۳۴ ولایت کشور بنرهای آگاهی عامه را نصب کرد!


حساب دهی و وضاحت دادن به مردم در رابطه به فعالیت های مهم در یک نظام معتدل یک اصل شمرده می شود. پس بر اساس همین اصل، وزارت مالیه نیز یک سلسله فعالیت های مهم را در زمینه اگاهی و حساب دهی. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۵:۵۱
Background image

رئیس عمومی گمرکات با رؤسای گمرکات ولایات قندهار، نیمروز و فراه دیدار کرد!

 

همزمان با اختتام تعطیلات عید سعید فطر، الحاج مفتی عبدالمتین سعید رئیس عمومی گمرکات در رأس یک هیئت طی سفر رسمی به ولایت قندهار با رؤسای گمرکات ولایات قندهار، نیمروز و فراه دیدار نموده. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۳:۲۳
Background image

معین عواید و گمرکات وزارت مالیه از مستوفیت های ولایات سمنگان و جوزجان دیدار کرد!




محترم ملا عبدالقاهر(حاجی ادریس) معین عواید و گمرکات طی سفر رسمی خویش به ولایات سمنگان و جوزجان از مستوفیت های این ولایات دیدار نمود.
در این دیدارها که مستوفیان و کارمندان مستوفیت های. . .

بازگشت به صفحه خبر