دورۀ اول برنامۀ آموزشی برای کارمندان مالی و حسابی ۱۲ مستوفیت دایر گردید!

syllab_admin
شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۶:۳۳
.............

 

ریاست عمومی خزاین به همکاری ریاست منابع بشری وزارت مالیه دورۀ اول برنامۀ آموزشی را برای کارمندان مالی و حسابی مستوفیت های ننگرهار، نورستان، لغمان، کنرها، کابل، کاپیسا، پروان، لوگر، میدان وردک، پکتیا، خوست و پکتیکا  دایر نمود.
این برنامه آموزشی طی مراسمی در سالون کنفرانس های اکادمی ملی عواید و گمرکات وزارت مالیه افتتاح گردید، که در آن مولوی دوست محمد مخلص، معین اداری، انجنیر ستارالدین معتصم، رئیس سیستم معلوماتی مدیریت مالی افغانستان (افمس) و سرپرست ریاست عمومی خزاین، مولوی احمد شاه شاکر، رئیس منابع بشری، محب الله صاحبزاده، رئیس محاسبات  و شماری کارمندان بخش مالی و حسابی مستوفیت های ولایات اشتراک داشتند.
مولوی دوست محمد مخلص، معین اداری وزارت مالیه طی سخنانش گفت، این برنامۀ آموزشی برای تقویت نظام  و ارائه خدمات بهتر به مردم راه اندازی گردیده و شما که به عنوان خادمان این نظام اسلامی در اینجا جمع شده اید از این برنامه برای انکشاف دانش و اگاهی و در نتیجه  اداء کردن حق مسئولیت محوله به وجه احسن، تفکیک حلال و حرام، جلوگیری از حق تلفی و ارائه خدمات بهتر به مردم استفاده کنید.
انجنیر ستارالدین معتصم، رئیس سیستم معلوماتی اداره مالی افغانستان  گفت، برنامه های آموزشی که بصورت آنلاین و حضوری در مرکز و ولایات دایر گردید خیلی مفید تمام شد. این برنامه هم برای انکشاف بهتر مهارت ها راه اندازی گردیده و با استفاده از امکانات و فرصت که به شما مهیا گردیده، مهارت های خود را هرچه بیشتر انکشاف داده و در تأمین شفافیت، حفاظت از بیت المال و جلوگیری از فساد سهیم شوید.
مولوی احمد شاه شاکر، رئیس منابع بشری نیز گفت، وزارت مالیه نظر به توانایی و امکانات خویش چنین برنامه ها را برای ارتقای ظرفیت شما برگزار می کند، بناءً به عنوان یک مجاهد متعهد به وطن و نظام کارها را بطور اصولی و شرعی فرا گرفته حق مسئولیت خویش را اداء کنید.
محب الله صاحبزاده، رئیس محاسبات گفت، ریاست عمومی خزاین وزارت مالیه در سطح کشور و مستوفیت ها  در ولایات به عنوان نمایندگان وزارت مالیه مسئولیت مالی کشور را به عهده دارند. تلاش کنید از امکانات، سهولت ها و ترینران مجرب که در این برنامه برای شما اختصاص داده شده استفاده اعظمی نموده و مسئولیت های وظیفوی خود را بصورت اصولی و قانونی اجرا کنید.
در اخیر مراسم با دعای خیر اختتام یافت.
گفتنی است که این دوره به مدت (۲) هفته ادامه داشته و در آن قانون امور مالی و مصارفات عامه، اصول نامه اجرای بودجه ملی، مقرره کرایه، سفریه و جیب خرچ، قانون و طرزالعمل تدارکات، ترتیب حواله های معاشاتی و مصارفاتی، تأدیات پیشکی و چک لیست، بانکی سازی معاشات، انتقال دارایی ها به ولایات، چگونگی مصرف و انتقال پول حواله های پیشکی به حسابات بانکی ادارات، فورمه جات، کنترل نقدی و جنسی، جدول حسابات، تطبیقات مصارف ولایتی، تطبیقات بانکی، طی مراحل تخصیصات بودجه عادی و انکشافی و دیگر موضوعات مرتبط و مهم تدریس می گردد.

اعلامیه هاهمه اعلامیه ها

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۲
Background image
شنبه ۱۴۰۲/۷/۲۲ - ۱۵:۲۷
Background image

اطلاعیه ریاست عمومی گمرکات به شرکت های تجارتی و فابریکات صنعتی

بر بنیاد حکم رهبری امارت اسلامی افغانستان تمام شرکت ها مکلف اند تا اموال تجارتی خویش در گمرکات توسط نماینده رسمی طی مراحل نمایند. همچنان بر اساس همین حکم یک نفر میتواند که نماینده سه . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۸:۴۲
Background image

اطلاعیه شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان در رابطه به شارت لیست متقاضیان ۱۳۳ بست

شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان مربوط وزارت مالیه، قبلاً به تعداد (۱۳۳) بست های مختلف خویش را جهت جذب و استخدام افراد مسلکی و مجرب از طریق

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۱۶:۲۳
Background image

معین عواید و گمرکات با رئیس کمپنی استخراج و پروسس معدن میس عینک دیدار کرد!

ملا عبدالقاهر (حاجی ادریس) معین عواید و گمرکات وزارت مالیه با رئیس کمپنی استخراج و پروسس معدن میس عینک (Song Wenbing)  و هیئت همراه در دفتر کارش دیدار کرد.
در این دیدار جانبین در رابطه. . .

بازگشت به صفحه خبر