برنامه آموزشی مدیریت برای (۵۰) تن کارمند ریاست عمومی عواید وزارت مالیه آغاز گردید!

syllab_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۵:۰
.........



ریاست منابع بشری وزارت مالیه با هماهنگی ریاست عمومی عواید، برنامه آموزشی مدیریت و رهبری را برای (۵۰) تن کارمند ریاست عمومی عواید آغاز نمود.
این برنامه که در تالار جلسات معینیت عواید و گمرکات آغاز گردید، در آن مولوی احمد شاه شاکر رئیس منابع بشری وزارت مالیه، حافظ خلیل احمد معاون عملیاتی ریاست عمومی عواید و تعدادی از کارمندان این ریاست اشتراک داشتند.
مولوی احمد شاه شاکر در سخنرانی افتتاحیه این برنامه گفت، برنامه مذکور برای شما دایر شده است و برای سایر کارمندان ملکی نیز ضروری می باشد. اما وقتی شما با مدیریت آشنایی نداشته باشید، در انجام امور یک اداره ناتوان می مانید.
نظام ما متشکل از ادارات مختلف می باشد، اگر فعالیت یک اداره خدا نکرده برهم بخورد، تمام نظام برهم میخورد، وزارت مالیه حیثیت ستون فقرات نظام را دارد که توجه بیشتر باید به آن صورت بگیرد. ما و شما باید تعهد داشته باشیم، زمانیکه متعهد شدیم میتوانیم هم کار کنیم و هم دروس خویش را به شکل احسن بیاموزیم.
محترم حافظ خلیل احمد معاون عملیاتی ریاست عمومی عواید تاکید نمود، که این برنامه آموزشی را باید به شکل درست تعقیب نمائید و وقت خود را تلف نکنید؛ تا به نحو بهتر از آن بیاموزید و در کارهای روزمره خویش ازش بهره ببرید.
قابل تذکر است که این برنامه آموزشی به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

اعلامیه هاهمه اعلامیه ها

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۲
Background image
شنبه ۱۴۰۲/۷/۲۲ - ۱۵:۲۷
Background image

اطلاعیه ریاست عمومی گمرکات به شرکت های تجارتی و فابریکات صنعتی

بر بنیاد حکم رهبری امارت اسلامی افغانستان تمام شرکت ها مکلف اند تا اموال تجارتی خویش در گمرکات توسط نماینده رسمی طی مراحل نمایند. همچنان بر اساس همین حکم یک نفر میتواند که نماینده سه . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۸:۴۲
Background image

اطلاعیه شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان در رابطه به شارت لیست متقاضیان ۱۳۳ بست

شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان مربوط وزارت مالیه، قبلاً به تعداد (۱۳۳) بست های مختلف خویش را جهت جذب و استخدام افراد مسلکی و مجرب از طریق

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۶:۳۸
Background image

معاون عملیاتی جدید ریاست عمومی عواید معرفی گردید


بر اساس لزودم دید وزارت مالیه و به منظور پیشرفت جدید در فعالیت ها محمد ابراهیم حافظ به حیث معاون عملیاتی ریاست عمومی عواید از سوی الحاج عبدالقاهر (حاجی ادریس) معین عواید و گمرکات به. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۱۶:۲۳
Background image

معین عواید و گمرکات با رئیس کمپنی استخراج و پروسس معدن میس عینک دیدار کرد!

ملا عبدالقاهر (حاجی ادریس) معین عواید و گمرکات وزارت مالیه با رئیس کمپنی استخراج و پروسس معدن میس عینک (Song Wenbing)  و هیئت همراه در دفتر کارش دیدار کرد.
در این دیدار جانبین در رابطه. . .

بازگشت به صفحه خبر