نشست تخنیکی غرض ارزیابی گمرکات تدویر یافت

admin_mof
یکشنبه ۱۴۰۱/۴/۱۲ - ۱۱:۲۷
خبر

نشست تخنیکی غرض ارزیابی گمرکات به ریاست ملا محمد ناصر آخند، معین عواید و گمرکات و اشتراک مفتی عبدالمتین سعید، سرپرست ریاست عمومی ګمرکات، معاونین این ریاست و مسؤلین ګمرکات ولایتی در تالار جلسات این معینیت تدویر یافت.

در آغاز این نشست از سوی ریاست پلان، پالیسي و ارزیابی ریاست عمومي ګمرکات راپور فعالیت های ماه جوزا و ربع اول سال مالی ۱۴۰۱ و ارقام مقایسوي عواید جمع آوري شده نسبت به گذشته شریک و ارایه گردید، که در نتیجه افزایش عواید ګمرکی، شفافیت و پیشرفت قابل ملاحظه در امورات مربوطه را نشان داد. 

متعاقبآ مفتی عبدالمتین سعید، سرپرست ریاست عمومی ګمرکات در سخنان خویش از تلاش های صادقانه تمام مسؤلین ګمرکات سپاس گذاری نموده و افزود، که با این تلاش های صادقانه شما به زودترین فرصت کشور به خودکفایی اقتصادی خواهد رسید.

الحاج ملا محمد ناصر آخند، معین عواید و ګمرکات بابت شفافیت در گمرکات و افزایش عواید از رؤسای ګمرکات سپاس گذاری نموده و افزود که؛ تلاش های صادقانه مسؤلین نتیجه مثبت را به بار آورده است، که شفافیت در امور گمرکی و افزایش عواید یک نمونه بهتر آن است. 

الحاج ملا محمد ناصر آخند به تمام ر‌ؤسای ګمرکات خاطر نشان ساخت، که به منظور پیشرفت بهتر امور یک فضای اعتماد کامل میان مسولین را ایجاد کنند و امورات را بر اساس مسلک برای شان بسپارند. 

در پایان این نشست رؤسای گمرکات به منظور بهتر شدن امور، پیشنهاد ها خود را شریک ساخته که بعدأ از سوی الحاج ملا محمد ناصر آخند، معین عواید و گمرکات به منظور شفافیت  بیشتر در امور برای ایشان توصیه های لازم ارائه نمود.

خبر

قابل یاد آوریست، که به منظور ارائه خدمات بهتر به شماری از ر‌ؤسای گمرکات تقدیرنامه ها نیز عطا گردید.

اعلامیه هاهمه اعلامیه ها

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۲
Background image
شنبه ۱۴۰۲/۷/۲۲ - ۱۵:۲۷
Background image

اطلاعیه ریاست عمومی گمرکات به شرکت های تجارتی و فابریکات صنعتی

بر بنیاد حکم رهبری امارت اسلامی افغانستان تمام شرکت ها مکلف اند تا اموال تجارتی خویش در گمرکات توسط نماینده رسمی طی مراحل نمایند. همچنان بر اساس همین حکم یک نفر میتواند که نماینده سه . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۸:۴۲
Background image

اطلاعیه شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان در رابطه به شارت لیست متقاضیان ۱۳۳ بست

شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان مربوط وزارت مالیه، قبلاً به تعداد (۱۳۳) بست های مختلف خویش را جهت جذب و استخدام افراد مسلکی و مجرب از طریق

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۵:۳۱
Background image

ریاست عمومی عواید در ۳۴ ولایت کشور بنرهای آگاهی عامه را نصب کرد!


حساب دهی و وضاحت دادن به مردم در رابطه به فعالیت های مهم در یک نظام معتدل یک اصل شمرده می شود. پس بر اساس همین اصل، وزارت مالیه نیز یک سلسله فعالیت های مهم را در زمینه اگاهی و حساب دهی. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۵:۵۱
Background image

رئیس عمومی گمرکات با رؤسای گمرکات ولایات قندهار، نیمروز و فراه دیدار کرد!

 

همزمان با اختتام تعطیلات عید سعید فطر، الحاج مفتی عبدالمتین سعید رئیس عمومی گمرکات در رأس یک هیئت طی سفر رسمی به ولایت قندهار با رؤسای گمرکات ولایات قندهار، نیمروز و فراه دیدار نموده. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۳:۲۳
Background image

معین عواید و گمرکات وزارت مالیه از مستوفیت های ولایات سمنگان و جوزجان دیدار کرد!




محترم ملا عبدالقاهر(حاجی ادریس) معین عواید و گمرکات طی سفر رسمی خویش به ولایات سمنگان و جوزجان از مستوفیت های این ولایات دیدار نمود.
در این دیدارها که مستوفیان و کارمندان مستوفیت های. . .

بازگشت به صفحه خبر