جلسه هیئت مدیرۀ شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان، طرزالعمل توزیع مواد نفتی و گاز مایع مورد نیاز نهادهای دولتی و سکتور خصوصی را مورد تائید قرار داد

admin_mof
چهارشنبه ۱۴۰۲/۱/۹ - ۱۰:۳۰
ofv

جلسه هیئت مدیرۀ شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان تحت ریاست سلطان محمد زبیر، نماینده وزارت مالیه و رئیس هیئت مدیره آن شرکت در تالار ریاست عمومی شرکت های دولتی برگزار شد.

در این جلسه طبق آجندا در رابطه به توقف فعالیت چهارماه تانک تیل تاله و برفک ولایت بغلان، تعیین سرنوشت ۱۸ قطعه زمین ریاست نفت و گاز حیرتان، اتخاذ تصمیم در مورد طرزالعمل های جایدادهای شرکت نفت و گاز، توزیع مواد نفتی و گاز مایع مورد نیاز موسسات، ادارات دولتی، نهادها و سکتور خصوصی، پلان تدارکاتی ۱۴۰۲، پلان مالی سال ۱۴۰۲، پلان استراتیژیک پنج سال شرکت، حل مشکل قراردادی پمپ استیشن لشکر گاه ولایت هلمند و دیگر مسائل مرتبط بحث و تبادل نظر صورت گرفته و تصامیم لازم اتخاذ گردید.

جلسه هیئت مدیره شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان بعد از بحث های همه جانبه پلان مالی و تدارکاتی شرکت در سال ۱۴۰۲و طرزالعمل های مطرح شده در جلسه را مورد تائید قرار داد.

همچنان جلسه هیئت مدیره در مورد پلان استراتیژیک پنج ساله هدایت داد تا جهت همکاری و غنامندی بیشتر به ریاست عمومی شرکت های دولتی شریک شود.

اعلامیه هاهمه اعلامیه ها

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۲
Background image
شنبه ۱۴۰۲/۷/۲۲ - ۱۵:۲۷
Background image

اطلاعیه ریاست عمومی گمرکات به شرکت های تجارتی و فابریکات صنعتی

بر بنیاد حکم رهبری امارت اسلامی افغانستان تمام شرکت ها مکلف اند تا اموال تجارتی خویش در گمرکات توسط نماینده رسمی طی مراحل نمایند. همچنان بر اساس همین حکم یک نفر میتواند که نماینده سه . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۸:۴۲
Background image

اطلاعیه شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان در رابطه به شارت لیست متقاضیان ۱۳۳ بست

شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان مربوط وزارت مالیه، قبلاً به تعداد (۱۳۳) بست های مختلف خویش را جهت جذب و استخدام افراد مسلکی و مجرب از طریق

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۵:۳۱
Background image

ریاست عمومی عواید در ۳۴ ولایت کشور بنرهای آگاهی عامه را نصب کرد!


حساب دهی و وضاحت دادن به مردم در رابطه به فعالیت های مهم در یک نظام معتدل یک اصل شمرده می شود. پس بر اساس همین اصل، وزارت مالیه نیز یک سلسله فعالیت های مهم را در زمینه اگاهی و حساب دهی. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۵:۵۱
Background image

رئیس عمومی گمرکات با رؤسای گمرکات ولایات قندهار، نیمروز و فراه دیدار کرد!

 

همزمان با اختتام تعطیلات عید سعید فطر، الحاج مفتی عبدالمتین سعید رئیس عمومی گمرکات در رأس یک هیئت طی سفر رسمی به ولایت قندهار با رؤسای گمرکات ولایات قندهار، نیمروز و فراه دیدار نموده. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۳:۲۳
Background image

معین عواید و گمرکات وزارت مالیه از مستوفیت های ولایات سمنگان و جوزجان دیدار کرد!




محترم ملا عبدالقاهر(حاجی ادریس) معین عواید و گمرکات طی سفر رسمی خویش به ولایات سمنگان و جوزجان از مستوفیت های این ولایات دیدار نمود.
در این دیدارها که مستوفیان و کارمندان مستوفیت های. . .

بازگشت به صفحه خبر